Wyposażenie firmy

Jak rozreklamować swój lokal?

Prowadząc firmę usługową lub handlową ze stacjonarnym lokalem zajdzie prędzej czy później potrzeba reklamy. Salon sprzedaży czy lokal, w którym obsługuje się klienta bez odpowiedniej prezentacji i reklamy nie będzie przyciągał uwagi i ostatecznie nie trafi do niego tak dużo klientów. Warto zadbać o kilka elementów, które okazują się niezwykle skuteczne w ogólnej promocji firmy i przyciągają klientów zarówno tych przypadkowych, jak i osób szukających placówki. 

Potykacze

Potykacze to bardzo prosta i popularna forma promocji. Zwykle stawia się ja w pobliżu wejścia do lokalu, na chodniku, tak jednak aby dla nikogo nie był uciążliwy. Na potykaczu można umieścić najistotniejsze informacje dot. oferty, usług, informacje o firmie. Bardzo często korzystają z niego np. restauracje, które na potykaczach informują o ofercie dnia. Potykacz to forma promocji odpowiednia dla firmy działające w każdej branży, warto wykorzystać jego potencjał.

Odpowiedni szyld

Szyld powinien być odpowiedniej wielkości i jasno powinien wskazywać na charakter prowadzonego biznesu. Bardzo ładnie wyglądają szyldy z nazwą firmy i logiem, jeśli zależy nam na brandingu. Można także pokusić się o szyld opisowy, który będzie informował o głównym produkcie czy usłudze, np.: „Biuro nieruchomości”, „Biuro turystyczne”, „Fryzjer”, „Naprawa RTV/AGD”. Ciekawą opcją są szyldy podświetlane, które będą widoczne po zmroku i w nocy. Nawet jeśli lokal jest wtedy zamknięty, to szyld taki będzie pewną formą informacji i reklamy dla osób przechodzących w pobliżu.

szyld reklamowy

Windery reklamowe

Winder to uniwersalna forma reklamy pasująca do każdej branży. Można je ustawiać przy wejściu do lokalu lub w dalszej odległości. Windery bardziej zwracają uwagę niż np. potykacze i można je dostrzec z daleka. Dzięki temu na ruchliwej ulicy można przyciągnąć do siebie przypadkowe osoby, które akurat chciałyby skorzystać z oferty. Windery są flagami reklamowymi, na których umieszcza się tylko podstawowe informacje, tak aby od razu informowały o rodzaju działalności i pozwalały podjąć decyzję. Forma popularna wśród restauracji, serwisów rowerowych i samochodowych, sklepów. Są też montowane na terenach firm posiadających własne budynki.

Jak widać istnieje kilka skutecznych form promocji swojej działalności o charakterze lokalnym. W dłuższej perspektywie czasu takie proste zabiegi mogą w wyraźny sposób wpłynąć na obroty firmy i jej dalsze powodzenie i rozwój.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *